ciasteczka

sobota, 14 października 2017

PULLER czy LIKER? LIKER czy PULLER? Oddaj swój głos w plebiscycie Top For Dog 2017!


Edycja 2017 Top For Dog ruszyła! Jesteś szczęśliwym posiadaczem Likera? A może Pullera? Jesteś zadowolony, tak samo jak my?  Oddaj swój głos na ulubioną zabawkę swojego psa i... Twoją! 
Wygrana to prestiż dla firmy, ale przede wszystkim wielkie zaufanie konsumentów!


Puller i Liker, polecane są przez Dog & Sport. Puller został nagrodzony statuetką Top For Dog 2016!
Zdobył również złoty medal na Międzynarodowych Targach Pet Fair 2017, co potwierdza jego jakość i przydatność w zabawach i ćwiczeniach z psem.


Top For Dog to najważniejszy konkurs branży kynologicznej. To już IV edycja! Głosowanie trwa od 15 września od godziny 15:00 do 15 listopada do godziny 23:59 Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych produktów i usług dedykowanych psom. 

To od Ciebie Konsumencie zależy do kogo w tym roku powędrują nagrody w poszczególnych kategoriach. W każdej kategorii oddać można tylko 1 głos na produkt, który skradł Wasze serca (Twoje i Psa!)

Ja swój głos oddałam już we wrześniu. Wybrałam Liker! W kategorii zabawki spośród zgłoszonych do konkursu produktów to właśnie ta pomarańczowa niby niepozorna piłka jest moim faworytem. Przyznaję, że wybór był bardzo trudny, bo obok Likera na najlepszą zabawkę kandyduje także Puller, który został wyróżniony rok temu. Wtedy też głosowałam i mój głos poszedł bez chwili zawahania na wspaniałe fioletowe kółko - Puller. Zachęcam serdecznie do wzięcia udziału w głosowaniu i oddania swojego cennego głosu na Puller lub Liker, bo to na prawdę najlepsze zabawki jakie miałam w rękach, które uwielbia Tajga. Mój pies nigdy się nimi nie nudzi i nie ma dość zabaw. Wszyscy znajomi psiarze, którzy zdecydowali się na zakup zabawek firmy Collar także nie żałują i polecają je, tak samo jak my wszystkim aktywnym psom oraz osobom chcącym spędzać czas ciekawie oraz aktywnie ze swoim pupilem.

Szczęśliwy, zmotywowany na zabawę i właściciela, wybiegany, zmęczony i utrzymany w świetnej kondycji fizycznej pies to także szczęśliwy właściciel psa!

Nie wierzysz? Myślisz, że koloryzuję? Zerknij więc do któregoś z wcześniejszych wpisów, żaden z nich nie jest sponsorowany, zabawki kupowałam z własnej kieszeni i są to moje osobiste, prawdziwe opinie na temat Pullera i Likera! Jeśli jakimś cudem nie słyszałeś o tych zabawkach, to zerknij w ich opisy, tu nie będę przynudzała. 


Polecam też zerknąć na filmy, gdzie Tajga pokazuje jak wspaniale można się bawić Pullerem i Likerem:










Mam nadzieję, że przekonałam Was, że Puller i Liker to zabawki dla każdego psa, na każdą okazję i różne warunki. Są to zabawki wielofunkcyjne, które świetnie spisują się w wodzie. Psy kochają je za lekkość i niesamowicie miękki oraz przyjemny dla pyszczka materiał, z którego są wykonane. Przy tym są niezwykle wytrzymałe. Nasz Puller standard jest z nami już prawie 2 lata! Liker Cord towarzyszy nam grubo ponad rok i wszystko wskazuje na to, że produkty firmy Collar posłużą nam jeszcze długo. Z pewnością kupie kolejne, jeśli te w końcu się zużyją i ulegną zniszczeniu.

Wiecie co robić?  Na Puller lub Liker zagłosować można TU - dla przypomnienia, jakbyście powyższe linki do głosowania jakimś cudem przeoczyli 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tajgaowczarekmazowieckikelpie.blogspot.com