ciasteczka

poniedziałek, 17 października 2016

PSIE FOTOSTORY part 1 - Tajga & Jogi

Dziś na blogu nowość! Tego u mnie jeszcze nie było - fotostory, komiks, psi humor - nazywajcie to jak chcecie ;) Mam nadzieję, że ten humorystyczny post poprawi Wam humor w ten jesienny i zimny poniedziałek (u nas słoneczny na szczęście).

Zdjęcia są autorstwa mojej dobrej znajomej, także psiej mamy. Gdyby nie nasze dzieciaki Tajga i Jogi, to pewnie nigdy byśmy się nie poznały. Ja widząc efekty tych "weekendowych sesji" i miny/pozy naszych dzieciaków wpadłam już dawno na pomysł stworzenia do nich napisów. I oto w końcu jest pierwsza próbka psiego fotostory ;)

LOVE STORY - "BUZIAK"


LOVE STORY - "MAŁA"

LOVE STORY - "ZAZDROŚĆ"

Na dziś to wszystko. Dajcie proszę znać, czy Wam się podoba taka forma wpisu? Czekam na komentarze :) Czy mam ją kontynuować, czy ciekawią Was dalsze przygody Tajgi & Jogiego? Będzie nam bardzo miło jeśli podzielicie się tym wpisem na swoich fanpejdżach! Oczywiście jeśli uważacie, że warto, że Wam się podobało lub poprawiło humor.

Miłego poniedziałku Kochani! Byle do piątku! ;)

2 komentarze:

tajgaowczarekmazowieckikelpie.blogspot.com