ciasteczka

piątek, 19 lutego 2016

Wracam po długiej przerwie... Efekty drugiej sesji zdjęciowej Tajgi

Oj, jakoś tak się złożyło, że dawno mnie tutaj nie było... Praca, obowiązki, codzienność, natłok różnych spraw., spacery, dom do ogarnięcia, FB, Insta. Teraz odradzam się niczym feniks z popiołów ;) Mam już koncepcje na bloga - wiem o czym i jak chcę pisać (tak mi się przynajmniej wydaje ;) ).

Z nowości - miałam kolejną sesje zdjęciową :) przy okazji polecamy serdecznie Sonię - https://www.facebook.com/smdkynoart/?fref=ts niżej efekty:









Czyż nie jestem piękna, mądra, zgrabna i powabna? ;) aaa szelki mam robione na miarę i gorąco polecam https://www.facebook.com/CRAZYDOG.EU/?fref=ts są lekkie, mają intensywny kolor, nic się nie przesuwa.

Przygotowujemy się do tegorocznych Dog Games w Kaputach - okazało się po zmierzeniu, że matka aż tak beznadziejnie frisbee nie rzuca ;) Więcej info już niebawem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tajgaowczarekmazowieckikelpie.blogspot.com