ciasteczka

sobota, 8 kwietnia 2017

Odmieniony portal PSY.PL z działem blogerów i...

Dziś przychodzę do Was z krótkim postem informacyjnym. Pewnie większość z Was słyszała już coś o Portalu PSY.pl, może nawet czasem przeglądacie zamieszczone tam artykuły. Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy od wymienionego wyżej portalu, co było dla mnie niemałym zaskoczeniem. Zgodziłam się po przemyśleniu wszystkich za i przeciw. Z pewną dozą nieśmiałości chciałam podzielić się z Wami moją radością - od kilku dni jestem, jedną z autorek Portalu PSY.pl.

Zapraszam Was serdecznie do przeczytania mojego pierwszego powitalnego tekstu, który ukazał się na Portalu kilka dni temu:


Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawicie jakiś komentarz lub przekażecie dobrą nowinę dalej Fajnie jeśli ktoś zdecyduje się zaglądać tam częściej, bo posty zamieszczane na portalu będą pisane na wyłączność - nie przeczytacie ich w całości nigdzie indziej! Ze swojej strony obiecuję ciekawe i merytoryczne artykuły. Dla ciekawskich zdradzę, że będzie ich maksymalnie 4 w miesiącu.

Jakiś czas temu Portal PSY.pl przeszedł totalną metamorfozę, moim zdaniem na lepsze, ale to musicie ocenić sami  Jak wiadomo każdy ma inny gust.

Ze swojej strony (jeśli tylko zdrowie moje i Tajgi na to pozwoli) obiecuję solidnie przyłożyć się do publikowanych tekstów. Tutaj, na ten blog też postaram się wnieść więcej energii i przydatnych treści. Jeśli na Portalu PSY.pl zostanie opublikowany mój nowy artykuł to wrzucę info na naszych socjal mediach oraz post tutaj, który zachęci bardziej zainteresowanych danym tematem do przeczytania go w całości.

Lubię pisać, więc ciesze się z nowych możliwości, które właśnie się przed nami otworzyły. Mam nadzieje, że to dobry znak i pasmo chorób i pecha na ten rok zostało wyczerpane. Wierzę, że przed nami już tylko dobre dni...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tajgaowczarekmazowieckikelpie.blogspot.com