ciasteczka

poniedziałek, 5 października 2020

Tanie, dobre przysmaki dla psa i nie tylko, czyli zakupy w FERA.PL


Czy można pogodzić posiadanie psa z oszczędzaniem? Tak! Czasem można znaleźć bardzo dobre przysmaki w atrakcyjnej cenie. I nie tylko przysmaki. 

Dzięki temu, że sklep FERA bierze udział w plebiscycie Top For Dog mogłam na nowo go odkryć. W codziennej bieganinie w końcu zamówiłam przysmaki (i nie tylko) Simply From Nature i obie z Tajgą jesteśmy nimi zachwycone. 


Nasze zakupy w FERA
Pierwszy raz dokładnie wiedziałam w dosłownie minutę czego potrzebuję dla Tajgi. Nie powiem, zabawki kusiły, ale znów udało mi się wygrać z moim zakupoholizmem i rozsądek wziął górę. Cieszę się, że coraz więcej sklepów ma w swojej ofercie kompostowalne woreczki na psie kupy ze skrobi, bo jeszcze do niedawna był to egzotyczny towar w sklepach. 



Do mojego koszyka trafiły: 



Szybkość realizacji zamówienia
I tu się Wam przyznam, że szczęka mi opadła do samej ziemi. Kurier z paczką zapukał do drzwi w niecałe 20 godzin od momentu złożenia przeze mnie zamówienia i opłacenia go. Zdziwienie i szok nas obu niech zobrazuje poniższa fotka Tajgi z przesyłką. 


Paczkomaty są dostępne tylko dla części zamawianych produktów i trzeba dopłacić wtedy kilka złotych za przesyłkę. Na szczęście kurier był z samego rana i nie było problemu z dostarczeniem przesyłki. 


Przysmaki Simply From Nature - dobre, super skład i tanie
To jest to, po co warto wracać do Fery albo robić wielkie zapasy na dłużej. W codziennej gonitwie totalnie zapomniałam o tej marce... Aż mi wstyd. Już kilka osób na Instagramie doniosło mi, że są tak samo zachwyceni produktami Simply From Nature, jak ja a raczej Tajga. 


Od kiedy Tajga jest na mokrej karmie używam więcej przysmaków, bo już nie mam worka suchej karmy, która także służyła jako smaczki. Dlatego zarówno karmę wypiekaną, która jest niemal identyczna jak przysmaki treningowe w słoiku, jak i cygara pocięte na drobno towarzyszą nam podczas spacerów i używam ich do nagradzania psa. Nie brudzą rąk, nie są tłuste, nie kruszą się, wygodnie się je podaje, a Tajga je z wielkim smakiem. Dodatkowo karmy są pakowane w małe papierowe worki, co przy moim ograniczaniu plastiku jest dodatkowym plusem. 



A teraz szybki przegląd składu wybranych produktów. 
  • Cygara to tylko 98% mięsa i 2% jelito z kolagenu
  • Przysmaki z dzika: mięso z dzika 56%, ziemniaki 28%, gruszki, seler, burak czerwony, borówki, algi, olej lniany, siemię lniane
  • Karma: świeże mięso z dzika (mięso z mięśni) 40%, suszone mięso z dzika 20%, suszone słodkie ziemniaki 18%, suszony burak czerwony 6%, pietruszka, marchewka, jabłko, gruszka, rozmaryn, suszona dynia, mielony ostropest, koper włoski, lniany olej, ekstrakt z juki Schidigiera. Składniki jakości human grade. 
  • Kiełbaski: mięso mięśniowe z dzika 98%, jelito z kolagenu 2%
Sami musicie przyznać, że wygląda to świetnie i aż dziwi cena, o którą kilka osób mnie pytało, czy to nie jakaś pomyłka. Nie, Simply From Nature to polska firma z cenami na kieszeń normalnego człowieka, który chce podać psu coś smacznego i zdrowego. Tajgi wrażliwy brzuch ma się bardzo dobrze. 


Dlaczego warto zajrzeć do FERA.pl i zrobić tam zakupy?
I żeby było jasne, nie piszę tak tylko dlatego, że miałyśmy okazję zrobić zakupy na kwotę 150 zł jako Ambasadorki, bo co jakiś czas robiłam już tam zakupy. Zawsze chętnie wracałam do Fery, nigdy nie miałam problemu z kontaktem, z paczką czy z dostępnością kupionych rzeczy. W bardzo przystępnych cenach znajdziecie tu przede wszystkim środki zabezpieczające przed pasożytami zewnętrznymi. Macie spory wybór zabawek, misek, akcesoriów wszelakich, karm, ubranek i butów. Nie sposób wymienić wszystkiego. Ja się skupiłam na psim asortymencie, bo przeglądając całość musiałabym chyba poświęcić kilka godzin lub cały dzień. Zawsze byłam zadowolona z obsługi klienta, oferty, cen i przede wszystkim z darmowej dostawy. Bardzo się cieszę, bo moja prośba o zapakowanie paczki bez foli i plastikowych wypełniaczy została spełniona, a niestety nie każdy sklep przychyla się do tego. 


Wyszukiwarka działa sprawnie, więc wystarczy wiedzieć, co chcemy kupić i po wpisaniu nazw robimy zakupy błyskawicznie. Taką formę zakupów praktykuję od dawna, to chroni mnie przed spędzaniem długiego czasu na przeglądaniu oferty i nie dorzucam już czegoś na zasadzie "może się przyda" a potem leży... Polecam mój sposób. Potem mamy więcej gotówki na lepsze smaczki, karmy, szkolenia a z uzbieranych punktów możemy dorzucić sobie gratis. Ale jeśli lubicie przejrzeć wszystko, to zapewniam, że wsiąkniecie tu na długo i znajdziecie wiele ciekawych produktów. 



Co jeszcze oferuje FERA.pl:
  • Wybierasz spośród 13 000 produktów dla zwierząt – od karmy i smakołyków – po legowiska i akwaria. Dzięki łatwej nawigacji i szczegółowym opisom produktów bez problemu odnajdziesz to, co Cię interesuje. Oferta obejmuje psy, koty, małe ssaki, płazy, gady, ryby, ptaki i... dom! (kosze, pojemniki, maseczki, detergenty, ochrona przed komarami i szkodnikami, akcesoria ogrodnicze, drabinki, butelki filtrujące do wody, filtry, dzbanki i wiele innych).  
  • Wszystkie nasze produkty pochodzą z polskiej dystrybucji. Sucha karma dla psów i kotów trafia do nas bezpośrednio z fabryki. W przypadku marek, które mają fabryki w Polsce towary są u nas następnego dnia po opuszczeniu fabryki. Dzięki temu kupujesz świeży towar z długą datą ważności.
  • Super szybka dostawa - nasze zamówienia wysyłamy nawet w 24 godziny po złożeniu zamówienia.
  • Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 95 zł dostarczamy całkowicie za darmo. A dzięki temu, że zakupy dostarczamy pod same drzwi możesz śmiało zamówić większe opakowanie karmy dla swojego zwierzaka, co oznacza sporą oszczędność.
  • Nasz specjalnie dobrany zespół Doradców jest tutaj po to, aby upewnić się, że otrzymasz dokładnie to co chcesz i jak chcesz. Na naszym chacie możesz porozmawiać z weterynarzem.
  • 40 dni na zwrot!
  • Jako firma społecznie odpowiedzialna dbamy nie tylko o Twoje zwierzę, ale również wspieramy organizacje, które pomagają zwierzętom w potrzebie. Nic nas tak nie cieszy jak pomoc w zapewnieniu im wyżywienia, ciepłego łóżka i odpowiedniej opieki.
  • Program lojalnościowy. Za każdy zakup otrzymujesz punkty na swoim koncie. Nie musisz się rejestrować, pamiętaj aby robiąc zakupy zalogować się na swoje konto. Każde wydane 4 złote to 1 punkt! Zebrane punkty możesz wymienić na wybrane nagrody – wśród nich przysmaki, zabawki i akcesoria dla Twojego zwierzaka.
  • Część produktów oferowana jest z podobnymi produktami i wtedy w zestawie możecie je zakupić taniej. 


Na koniec mam dla Was dodatkową niespodziankę na jednorazowe zakupy w FERA - kod rabatowy na -5% na całe zakupy: tajga5. Po relacjach i postach na Instagramie widzę, że zwłaszcza przysmaki treningowe i kiełbaski Simply From Nature są hitem wśród zakupów. Pomimo, że są już jakiś czas w sprzedaży, to nie wszyscy je znali. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tajgaowczarekmazowieckikelpie.blogspot.com