ciasteczka

sobota, 30 listopada 2019

Hity i kity miesiąca. Co się u nas działo? [listopad]


Od kiedy pamiętam to listopad zawsze był miesiącem przeze mnie znienawidzonym. Tegoroczny również nie zaczął się dobrze. Końcówka miesiąca zaskoczyła mnie jednak bardzo pozytywnie!

Co działo się w listopadzie i jak tam nasza aktywność? Czy coś ciekawego i godnego polecenia wpadło w nasze ręce i łapki, a może coś nas mocno rozczarowało? Zapraszam na przedostatnie w tym roku podsumowanie miesiąca! 

Paczucha z cudownymi nowościami do higieny pyszczka od Totobi 

Jaram się mocno ich nową pastą do czyszczenia zębów oraz odświeżaczem do pyszczka, bo mają naturalny skład, delikatny oraz przyjemny dla psa zapach i smak. Dodatkowo działają a pasty enzymatyczne już przestawały działać i liczyłam się z umawianiem Tajgi na czyszczenie zębów pod narkozą. Zdradzę Wam, że po 3 tygodniach regularnego stosowania pasty do szczotkowania codziennie wieczorem i pryskania 1-3x dziennie po posiłku do pyszczka kamień zmniejszył się o około połowę a osad i lekkie zażółcenia praktycznie znikły! Niebawem więcej. 

"Był sobie szczeniak. Bailey" - kolejna książka przeczytana

Z powodu przestawienia czasu na zimowy i niemal całodziennym egipskim ciemnością mocno spadła mi motywacja do czytania. Jednak coś udało się przeczytać. Dajcie znać czy chcecie krótką recenzję  przygód Baileya?

Rozpoczęcie długofalowej współpracy z marką Taiga Dog Ecoshop 
Znałam do tej pory jedynie skórę z ananasa - pinatex. O istnieniu skóry z korka nie miałam pojęcia. Pokręcone losy, przypadek a może przeznaczenie sprawiły, że moje drogi zeszły się spontanicznie szybko i nieoczekiwanie z Taiga Dog.
Jakkolwiek głupio to nie zabrzmi, to pokochałam ten materiał od pierwszego macnięcia! Poczekajcie jeszcze momencik a będę miała dla Was unikalne kody rabatowe w ograniczonej ilości. Smycze i obroże to nie wszystko, co firma ma i będzie mieć w swojej ofercie. Tego mi na rynku psich akcesoriów brakowało! Cieszę się bardzo, że teraz także pieski będą mogły być eko.

Wyniki Top For Dog
Niezwykle cieszy mnie fakt, że produkty, które były naszymi faworytami wygrały lub zdobyły wyróżnienia! Jeszcze raz serdecznie wszystkim gratuluję.


Laureaci VI edycji Plebiscytu Top for Dog:
KARMY SUCHE
• zwycięzca: Farmina Pet Foods Polska – N&D z dynią, jagnięciną i borówką
• wyróżnienie: Husse Polska –Ocean Care
• wyróżnienie: VetExpert – RAW PALEO
• wyróżnienie: Benji's Planet – SalmonCreek
KARMY MOKRE
• zwycięzca: Dolina Noteci – Cała kura
• wyróżnienie: VetExpert– RAW PALEO
• wyróżnienie: 4dogs – Kaczka w jabłkach
• wyróżnienie: Bozita Polska – BozitaPate z Reniferem
REHABILITACJA I REGENERACJA
• zwycięzca: Aptus Polska – Apto-Flex
• wyróżnienie: Vetfood– BB &RecoverBalance
SZELKI
• zwycięzca: All For Dogs– Szelki 2xsport
• wyróżnienie: amiplay– Szelki Jeans
PREPARATY UZUPEŁNIAJĄCE - PROFILAKTYKA
• zwycięzca: VetExpert – VetoSkin, kapsułki Twist Off
• wyróżnienie: Vetfood – Flora Balance, defencei Flora Active
PRZEKĄSKI I PRZYSMAKI DENTYSTYCZNE
• zwycięzca: ROGY.dog – Gryzak Churpi
• wyróżnienie: MACED – Linia DentalMeat
PRZEKĄSKI I PRZYSMAKI CODZIENNEGO UŻYTKU
• zwycięzca: MACED – Super Premium Naturel
• wyróżnienie: Psia Kuchnia – Psiacha z królikiem
• wyróżnienie: Lord Zeton – suszone gryzaki
PRZEKĄSKI I PRZYSMAKI TRENINGOWE
• zwycięzca: Firma Azan – Carnilove Polska- Carnilove Crunchy Snack Salmon
• wyróżnienie: Best4Animal – Premium4animalsRenske Natural Polska- Przysmaki z kaczki
AKCESORIA DLA PSÓW
• zwycięzca: BeBobi- Mata samochodowa KUKO+
• wyróżnienie: Psia Norka– Legowisko Psia Norka
• wyróżnienie: ABC Koncept – Kaganiec fizjologiczny Baskerville Ultra
PREPARATY PIELĘGNACYJNE I ZDROWIE
• zwycięzca: Vetfood– Linia Maxi/Guard® do higieny jamy ustnej
• wyróżnienie: VetExpert– Odor Solution
OBROŻE I SMYCZE
• zwycięzca: Modna Koza – Monstery
• wyróżnienie: El Perro - Main Producer from Poland– Obroża z rączką
• wyróżnienie: amiplay – Obroże i smycze Jeans
PIELĘGNACJA I STYLIZACJA
• zwycięzca: DuckLove by Pudding– Ducklove Cosmetics
• wyróżnienie: Selecta HTC – SupremeGlossyMask
ZABAWKI
• zwycięzca: Atlantis - Partner Canagan, Puller – Liker
• wyróżnienie: amiplay – Kong Classic
INICJATYWA SPOŁECZNA
• zwycięzca: Mikołajkowa Paka dla Bezdomniaka
• wyróżnienie: Znów Na Nogach
SKLEP INTERNETOWY
• zwycięzca: FERA.PL
• wyróżnienie: Dolina Noteci
SKLEP STACJONARNY
• zwycięzca: Maxi Zoo Polska
• wyróżnienie: WoofWoof- https://www.facebook.com/woofwoofcompl/
KLINIKI WETERYNARYJNE
• Lecznica dla Zwierząt "Ada"
DEBIUTY 2019
• zwycięzca: RocksterPolska
• wyróżnienie: Royal Pet - legowiska dla psów i kotów – Luxuary Show Line
THE BEST COMPANY
• Dolina Noteci
THE BEST TOP FOR DOG 2019
• Grande Finale – Kołnierz okulistyczny
DOBRY PRODUKT 2019
• Scanvet Poland – Efa olie
• Berry – Serduszka z pstrąga łososiowego
NAGRODA AMBASADORÓW:
• MEATLOVE Polska – Meat&Treat
• Ofiufiupl– Lickimat Slomo

Inauguracja akcji #tujempsem

Nie będę się rozpisywać, bo niedawno powstał o tym wydarzeniu osobny wpis - Inauguracja akcji "Tu jem z psem!" i pomagam Fundacji Tymmmczasy Dodam jedynie, że w Tandoor także zjecie już  z psem i zawiesicie posiłek dla bezdomniaków. 

6-te adopcinki Tajgi
Jak ten czas leci... 6 lat temu 24 listopada też była niedziela. 100 lat kochana! 
To miał być tylko tymczas. Nikt jej nie chciał, bo była nijaka, nie była w typie rasy. Od razu do mnie przyszła, położyła mi głowę na kolanach i patrzyła prosto i głęboko w oczy... To był trudne lata, walka o jej zdrowie, sporo poświęceń, nerwów, złości, radości, jeszcze więcej miłości, potu, łez a nawet krwi. Ale było warto! Drugiej takiej suki pewnie już nigdy nie znajdę ❤❤❤Tajga❤❤❤
Charakterna, odważna, terytorialna, dumna, kochająca aktywność i pracę z człowiekiem, piekielnie inteligentna, sprytna, cwana i bardzo niezależna. Czego nam a raczej jej życzyć? Zdrowia i wielu kolejnych wspólnych lat, resztę załatwimy sobie same.



USG jamy brzusznej i kolejna wizyta w Dermawecie
Jak co roku wykonałam u Tajgi kontrolne USG jamy brzusznej a raczej wykonała je wetka a ja umówiłam i zawiozłam psa. Pamiętacie o profilaktycznych badaniach u siebie oraz u swoich zwierzaków? Wszystko idealnie tylko znów w woreczku żółciowym pojawiło się "błotko". Tajga dostała leki na 30 dni a potem kontrolujemy morfologię, biochemię i profil trzustkowo-wątrobowy. 
Tajga zdążyła też oczywiście wyhodować kilka nowych zmian... na szczęście znów są to tylko kaszaki - ufff. 

Ruszyłam z akcją #ekoczytelnik !

Więcej wkrótce! Generalnie chodzi o lokalne wymienianie się i wypożyczanie sobie książek. Stacjonarne punkty z książkami powstają w cukierno-kawiarni Psotne Babki (Grochów) oraz w Zdrowy Sklep dla Zwierząt (Ursynów) tu tematyka zwierzęca. Mam też pierwszą chętną osobę, która pożyczy mi swoje 2 książki. Aaaaaaaa ciesze się bardzo! Dajmy książkom drugie życie! Informacje o akcji są na moim Instagramie weg_anka_i_tajga wyróżnione zakładki #ekoczytelnik Puszczajcie info w świat, ruszajcie z akcją u siebie i koniecznie oznaczajcie mnie! 

Odbyłam szkolenie master ambasador i wiem już, w którą stronę chcę iść! 
Tak, jak zapragnę był jednorożcem to nim zostanę! Dziękuję Ci Monika za wielkiego kopa motywacyjnego, za podzielenie się swoją wiedzą, za poświęcony czas i za zauważenie mnie .


Będą zmiany i tym razem nie skończy się na chwilowym przebłysku i na słomianym zapale. Jeśli chcecie poznać szczegóły to odezwijcie się do mnie w wiadomości prywatnej. Po wczorajszym dniu głowa nadal pęka mi z ogromu wiedzy i od... pomysłów. Muszę się przełamać do planowania, bo mam z tym problem od zawsze.

Spacerami wykręciłyśmy w tym miesiącu identyczny dystans jak w październiku, czyli 465 km. Jest dobrze! Fajnie, że smog atakował tylko kilka razy i raczej okresowo w ciągu dnia a nie jak zwykle, że przez kilka dni nie dało się wyjść.  

A jak tam Wasz Listopad? Odkryliście jakieś nowe miejsca spacerowe, karmę, przysmaki lub zabawki? Jakieś małe lub duże sukcesy? Nas w ostatnim tygodniu niestety spotkało kilka nieprzyjemnych sytuacji (atak psa...) My bojkotujemy prawie całkowicie zakupy, zwłaszcza zakupy niepotrzebnych rzeczy. Ziemia będzie nam za to wdzięczna, więcej szczegółów zdradzę wkrótce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

tajgaowczarekmazowieckikelpie.blogspot.com