ciasteczka

wtorek, 8 stycznia 2019

Perfect team! Moda dla psa i psiary - bandany Perro Si



Jesienią tego roku na rynek psich akcesoriów wkroczyła nieśmiało nowa warszawska firma - Perro Si. Firmę z miłości i pasji do zwierząt stworzyło młode małżeństwo - psi rodzice Fly'ka Fly - Owczarek Prawie Australijski. Od początku byłam zachwycona pomysłem psio-ludzkiego outfitu, dostrzeżenia potrzeby stworzenia czegoś, co podkreśli styl, będzie wygodne i w cenie nie zabijającej portfela  ðŸ˜‰

I tak pod koniec września rzutem na taśmę, chwilę po zdjęciu Tajdze szwów po pogryzieniu, w nietypowo letniej scenerii trafiłyśmy na sesję zdjęciową Perro Si. Bandanki do testów dla mnie i dla Tajgi trafiły w nasze ręce na dobre na początku października. Jesień, pierwsze chłody - idealny czas dla wypróbowania bandany, zwłaszcza przez człowieka. Jesteście ciekawi jak bawełniane apaszki sprawdziły się na co dzień dla bardzo aktywnego duetu i czy warto je kupić? Niżej znajdziecie odpowiedź.



Perro Si powstało dla psich elegantów. Dla ekscentryków. Dla buntowników. Dla szaleńców. Dla śpiochów. Dla zawadiaków. Dla tych dumnych i tych wstydliwych. Dla odważnych i tych trochę mniej...

Wysoką jakość produktów otrzymujemy przeciwstawiając się współczesnym metodom masowej produkcji, wykorzystując i odkrywając na nowo klasyczne sposoby i zapomniane techniki. 

Dzięki doświadczeniu staramy się łączyć nowoczesne trendy mody z funkcjonalnością i ponad czasową elegancją. 

To my tworzymy nowy miejski psi szyk. -perrosi

Fot. Tomasz Małachowski

Dwustronna bandanka dla psa nakładana na obrożę oraz uniwersalna chusta dla właściciela są produktami ze 100% bawełny dwustronnej. Materiał jest bardzo miły w dotyku, miękki, oddychający. Nasz wzór to Geometric Rainbow. W ofercie są także wiązane bandany dla psów. Do bandan można także dopasować worko-plecaki. Póki co do wyboru mamy 5 wzorów, troszkę mało, ale liczę na więcej! 

Nie do końca byłam przekonana, co do wzorów, bo lubię mroczne klimaty i czachy. Bałam się elementów różowego w naszym wzorze, ale na szczęście niepotrzebnie. Całość fajnie pasuje do umaszczenia Tajgi, do smyczy i obroży galaxy, a także do innych obroży, które posiadamy. Geometric Rainbow jest wzorem według mnie twarzowym dla blondynek, idealnie komponuje się z jeansem i szarościami, ożywia ciemne stylizacje. 


Pierwsze, co zauważyłam, to to, że Tajga nie protestowała przy zakładaniu bandany, nie zesztywniała, nie próbowała jej zdjąć. Jak wiadomo mam psa dzikusa, który nie akceptuje na sobie praktycznie niczego poza obrożą. Zwyczajnie hasała sobie po parku, a komfort mojego psa jest dla mnie bardzo ważny. Miałam okazje dokładnie wymacać na wszystkie strony kilka bandan i muszę przyznać, że bawełna bawełnie nie zawsze jest równa. Materiały używane przez Perro Si są mięciutkie i przyjemne w dotyku, nie ma mowy o otarciach na skórze, są lekkie i cienkie a przy tym świetnie radzą sobie z jesiennym wiatrem i porannym chłodem (mowa tu o człowieku, bo Tajga dogrzewania nie potrzebuje). Jednocześnie są oddychające i raczej nie ma mowy o zapoceniu się nawet jeśli temperatura nagle podskoczyła do 20 stopni.

Fot. Tomasz Małachowski
Ceny:

  • bandana nakładana na obrożę od 24,90 do 39,90 zł
  • bandana wiązana dla psa od 27.90 do 39,90 zł
  • bandana dla właściciela psa 39,90 zł

Rozmiary:

  • bandana nakładana na obrożę XXS-XL
    fot i grafika Perro Si


  • bandana wiązana XS-XL
    fot i grafika Perro Si
  • bandana dla właściciela psa - uniwersalna 70x30 cm (mierzone analogicznie jak w bandanie wiązanej dla psa)


Bandany testowałyśmy przez około 3 miesiące, ja niemal codziennie dopóki nie nadeszła mroźna zima, Tajga nieco mniej. Kilka prań, noszenie i przechowywane byle jak, zwijane w kieszeni, upychane do plecaka lub pudełka z akcesoriami. Tajgi bandanka parę razy leżała uwalona błotem kilka dni zanim zmotywowałam się do włączenia pralki ðŸ˜œ I co? I nic - wszystko pięknie się spiera do czysta nawet na szybkim praniu w 40 stopniach. Zastrzeżenia? Materiał dość mocno się mnie w praniu, ale w końcu to bawełna. Jak dobrze strzepiemy i naciągniemy bandanki po wyjęciu z pralki, to da się je spokojnie nosić bez prasowania, co dla mnie jest bardzo ważne, bo mam alergie na żelazko. Mocniej mnie się lewa (szara) strona apaszek, której nie widać podczas noszenia. 

Fot. Tomasz Małachowski
Nie lubię wiązanych bandanek dla psa, bo są niewygodne, lubią się rozwiązywać a pies ma na szyi obrożę, obrożę na kleszcze i jeszcze bandankę - za dużo. Idealnym rozwiązaniem jest więc dla nas bandanka nakładana na obrożę. Tajga ma rozmiar M, chciałam konkretną apaszkę, żeby było ją widać i żeby ewentualnie troszkę chroniła też przed zimnym wiatrem. Używamy obroży o minimalnej szerokości 25 mm, najlepiej jak jest to 30 mm dlatego tunel na obrożę jest dość spory, co powoduje marszczenie się bandanki, wywijanie brzegu, czasem lekkie przesuwanie u bardzo aktywnego psa - widoczne na zdjęciach. Być może dobrym rozwiązaniem byłoby podszycie tunelu taśmą lub sztywniejszym materiałem? Może kolejną zamówię w rozmiarze S i nie będzie się tak ruszała? Chociaż materiał jest mięciutki, więc nigdy nie będzie tak sztywno i prosto leżał jak poliester.

Fot. Tomasz Małachowski

Plusy:
  • miękka 100% bawełna
  • ciekawe wzory
  • szybka realizacja zamówienia
  • dobry kontakt ze sprzedającym
  • przystępne ceny
  • niepowtarzalny look na ulicy dla właścicieli psów, którzy chcą podkreślić więź łączącą ich ze swoim psem
  • trwałe kolory
  • można prać w pralce
  • mimo moich obaw nawet szaleństwa w krzakach nie zniszczyły bandanki
  • starannie uszyte, nic się nie popruło

Minusy: 
  • na dany moment troszkę mały wybór wzorów
  • szeroki tunel na obrożę i marszczenie się bandany (może indywidualny dobór jego szerokości pod klienta lub usztywnienie tunelu na życzenie wyeliminowałoby ten problem?)
  • brak opcji wysyłki paczkomatem (chyba, że jest, ale ja jej nie widzę)

Podsumowując
Jeśli lubicie wyróżniać się z tłumu, chodzicie razem na psie imprezy, na miasto, bywacie w knajpkach lub zwyczajnie lubicie włóczyć się po bezdrożach i pasować do siebie to zestawy od Perro Si są zdecydowanie dla Was! Jeśli cenicie sobie wygodę lub marznie Ci szyja i nie chcesz się przeziębić. Jeśli chcecie wiosną zbierać komplementy na ulicy i lubicie, kiedy obcy ludzie uśmiechają się na Wasz widok na ulicy. A może lubicie robić sobie prezenty i rozpieszczać się? Może szukacie fajnego pomysłu na prezent dla znajomej psiej matki lub ojca? Tak! Uważam, że wzór w kotwice czy gwiazdki idealnie sprawdzi się też dla facetów  A może jesteście uzależnieni od fajnych selfiaczków ze swoim futrem? Szpilki, czy trampki, sukienka czy stare dresy - bandany Perro Si są dla każdego i każdej z nas. 

Z tego co kojarzę, to chyba Perro Si jako pierwsza z firm na rynku psich akcesoriów zaproponowała coś wspólnego dla psa i jego człowieka. Tego mi brakowało i cieszę się, że zapełnili tę niszę. Mam nadzieję na nowe, mocniejsze wzory. 

Zdradzę Wam, że to nie wszystko, bo Perro Si ma w planach o wiele więcej akcesoriów dla psa i jego właściciela. Już nie mogę się ich doczekać, bo w końcu jestem niezłym maniakiem i lubię nowości. 

Na ten moment kupicie u nich także posłania, sofy i drewniane łóżka dla psów. Niestety wybór kolorów i wzorów jest jeszcze niewielki. Czekam niecierpliwie na rozwój firmy!



*** Dziękuję firmie Perro Si za możliwość przetestowania bandanek ***

4 komentarze:

  1. No proszę! To się nazywa moda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nawet i psiarz wyjdzie z krzaków i obdartego dresu na miasto, a wtedy jakoś wyglądać trzeba ;)

      Usuń
    2. Ale piękne zdjęcia! Cudownie wyglądacie <3

      Usuń
    3. Dziękujemy :* Tajga oczywiście jak zwykle lepiej wychodzi na zdjęciach niż ja :D ;)

      Usuń

tajgaowczarekmazowieckikelpie.blogspot.com